Wiedza o tym, jakie hasła SEO wpisują w wyszukiwarkę Twoi użytkownicy, pozwoli Ci lepiej dobrać przepisy, które publikujesz.
Jakich przepisów najczęściej szukano w Polsce we wrześniu 2021?
Dodajesz kolejne przepisy na blogu, ale ilość wejść na nie nie wzrasta? Być może musisz przyjrzeć się temu, jak dobrze Twój blog jest wypozycjonowany w wynikach wyszukiwania. SEO to główne źródło wizyt na większości blogów kulinarnych. Przygotowaliśmy zestawienie najpopularniejszych wyszukiwanych oraz zyskujących popularność przepisów we wrześniu 2021. Sprawdź, czy masz już je u siebie na blogu:
Najlepsze hasła SEO dla top trending przepisu
Odpowiedni przepis to nie wszystko. Upewnij się, że używasz także właściwych wyrażeń – tak, aby Twój content lepiej pozycjonował się w sieci!
Przepis, który we wrześniu 2021 najbardziej zyskał na popularności – czyli zajął pierwsze miejsce na liście trending haseł w Google w Polsce, to ciasto ze śliwkami. Zanim jednak pośpieszysz się i opracujesz swoją wersję tego jesiennego klasyku, poświęć chwilę na odpowiedni dobór tytułu przepisu i wyrażeń, które w nim zastosujesz.
Na przykładzie naszego trending hasła „przepis na ciasto ze śliwkami” przygotowaliśmy alternatywne hasła SEO, które możesz wykorzystać. Uwzględnij je w tytule i treści Twojego przepisu – konkurencja na tych hasłach jest nadal niska, więc to doskonała okazja dla Ciebie!
Alternatywne hasła SEO o niskiej konkurencji, których możesz użyć i top przepisy, w których zostały już wykorzystane:
Dla każdego z poniższych haseł podajemy średnią miesięczną ilość wyszukań z ostatnich 3 miesięcy. Kolejna wartość, indeks trudności, to metryka SEO mówiąca o tym, jak duża jest konkurencja na danym haśle w wyszukiwarce. Im większy indeks, tym trudniej jest „przebić się” z danym przepisem – w wyszukiwarce pojawi się na dalszych stronach i Twoim użytkownikom będzie trudniej go znaleźć.
Wyrażenia, których użyjesz w tytule i treści przepisu mogą więc wprost przełożyć się na jego sukces. Na przykładzie podanych poniżej haseł widać, że odpowiedni dobór słów daje podobne wymierne rezultaty jeśli chodzi o ilość wyszukiwań użytkowników, a zarazem pozwoli Twojemu przepisowi pojawić się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwań dla danego przepisu.
Dla podanych haseł podaliśmy również przykładowe przepisy, które pojawiają się dla nich na pierwszych pozycjach wyszukiwania.
„placek ze śliwkami„
Ilość wyszukań: 18 500 / msc
Indeks trudności: ŚREDNI (30/100)
„ciasto ze śliwkami„
Ilość wyszukań: 13 200 / msc
Indeks trudności: ŚREDNI (30/100)
„ciasto ze śliwkami i kruszonką”
Ilość wyszukań: 12 400 / msc
Indeks trudności: NISKI (24/100)
„ciasto drożdżowe ze śliwkami„
Ilość wyszukań: 10 100 / msc
Indeks trudności: NISKI (19/100)
Opracowane na podstawie mangools.com KWFinder, 23.09.2021.
Jeśli chcesz, aby Twoje przepisy lepiej pozycjonowały się w wyszukiwarkach, a co za tym idzie liczba ich wyświetleń nieustannie wzrastała – możemy Ci pomóc! Napisz do nas po kompleksową analizę contentu na Twoim blogu.